
Els somriures de Sebastian Vettel davant les càmeres dels mitjans de comunicació de mig món delaten la confiança del jove alemany en la seva nova joguina. No és per menys: els nous colors del monoplaça semblen un avís als seus rivals, com el groc de les abelles o els colors taronges de les granotes verinoses. Un avís que el nou treball d'Adrian Newey, el geni de referència de la graella actual, ve disposat a guanyar des del primer dia, perquè avui comença ja el seu assalt al mundial, encara que de moment només mediàtic, és tot psicologia: aixafar la moral del rival des de la mateixa presentació.

A més, hem comprovar un dels aspectes més comentats en aquesta pretemporada sobre el disseny dels nous monoplaces: els seus morros. I és que la nova normativa de la FIA obliga que siguin més baixos, i ha obligat a adoptar mesures tradicionals o arriscades a cada equip. Ferrari, Lotus o Caterham ja han donat a conèixer les seves protuberàncies, mentre que McLaren no té aquest esglaó característic d'aquesta temporada, sinó que desenvolupa un morro uniforme. El nou RB8 té un esglaó subtil, menys pronunciat que el F20012 de Ferrari, però tampoc inexistent com l'MP4-27 de McLaren. Segons Helmut Marko, és més elegant: "No és tan lleig com el Ferrari, ni tampoc és com el McLaren, que no té el graó. El nostre és més petit i elegant", va assegurar a Bild.

Mark Webber i Sebastian Vettel tornen a compartir equip. Per l'australià és una temporada important en la que de ben segur es decidirà el seu futur en la Fórmula 1. Ell, almenys, espera estar a l'altura de les expectatives creades:
Per la seva banda, Sebastian Vettel, doble campió mundial de forma consecutiva, sap que està en el millor moment i en el millor lloc. No vol, per descomptat, deixar passar l'oportunitat d'aconseguir el que seria el seu tercer títol mundial consecutiu, tot i les noves regulacions de la FIA plantejades clarament per acabar amb el domini de RBR:
De moment es desconeix si Vettel ja ha batejat el nou xassís que pilotarà aquesta temporada. En qualsevol cas, després del bany de flaixos, el baptisme sobre la pista serà demà dimarts, quan comencen els primers entrenaments de 2012 a la pista espanyola de Jerez de la Frontera. Serà allà quan tots escoltem per primera vegada el mugit del nou toro de lídia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada