

Mercedes ha treballat dur per recuperar el temps perdut per la pluja d'ahir. Michael Schumacher, tot i que ha finalitzat en la vuitena posició, ha estat el que més ha rodat a Mugello, amb un total de 144 voltes. L'escuderia alemanya, que avui ha estat de les més endarrerides en qüestió d'actualitzacions, si està treballant per treure el màxim rendiment als Pirelli, factor vital en aquesta temporada 2012, com ja hem vist en les passades carreres.
McLaren, aparentment, és un dels equips més conservadors pel que fa a novetats i avui no hem percebut a actualitzacions importants, però sí que s'han establert com l'escuderia més 'copiada'. Sauber, l'escuderia més ràpida de la jornada juntament amb Lotus, ha mantingut les seves fuites 'estil McLaren' per maximitzar l'efecte Coanda, exemple que també han seguit Toro Rosso, Force Índia i Caterham.
Precisament aquí, a la zona mitjana de la graella, Sauber ha començat una accidentada jornada. Kamui Kobayashi ha protagonitzat l'única bandera vermella del dia a l'aturar el seu monoplaça al revolt 12 de Mugello quan faltaven dues hores per finalitzar el test. En l'apartat tècnic, l'escuderia suïssa ha incorporat un nou deflector vertical a terra que també hem observat en els equips punters.
Toro Rosso, per la seva banda, ha saltat avui a la pista amb els seus dos pilots oficials. Jean-Éric Vergne, que ha finalitzat sisè, ha rodat durant el matí i en els primers compassos de la tarda, mentre que Daniel Ricciardo, setè, li ha pres el relleu entrada la tarda, d'aquí la desigualtat en el nombre de voltes completades (65 i 22 respectivament).
Per la seva banda, Force Índia, amb Paul di Resta al volant del seu VJM-05, no ha pogut aprofitar les bones condicions de la pista. L'escocès ha patit avui problemes que creiem mecànics, en què l'equip ha hagut de treballar des boxes i que només li han permès completar 14 voltes. Així i tot, a falta d'uns minuts per al final, el pilot ha marcat un temps que l'ha classificat en tretzena posició.
A la part baixa de la graella, Vitaly Petrov, que ha estat desè amb un temps de 1'24 "312, s'ha unit també a la moda dels escapaments McLaren, solució que han adoptat avui. Marussia, en canvi, ha especificat que per aquests tests han portat una nova suspensió posterior, nova ala davantera i altres additaments aerodinàmics. Charles Pic ha rodat al matí i Timo Glock a la tarda. Aquest últmo ha tingut un problema amb la caixa de canvis cap a les 16:30 hores que l'ha olbigado a tornar a boxes, encara que ha pogut reincorporar-se a pista per als últims minuts de sessió.
El dia 2 dels tests de Mugello acabat així:
- Romain Grosjean - Lotus - 1:21.603 - 87v
- Kamui Kobayashi - Sauber - 1:21.603 - 97v
- Sebastian Vettel - Red Bull - 1:21.825 - 64v
- Mark Webber - Red Bull - 1:21.997 - 54v
- Felipe Massa - Ferrari - 1:22.257 - 106v
- Jean-Eric Vergne - Toro Rosso - 1:22.422 - 65v
- Daniel Ricciardo - Toro Rosso - 1:22.588 - 22v
- Michael Shumacher - Mercedes - 1:23.404 - 144v
- Charles Pic - Marussia - 1:23.982 - 46v
- Vitaly Petrov - Caterham - 1:24.312 - 112v
- Gary Paffet - McLaren - 1:24.480 - 59v
- Timo Glock - Marussia - 1:24.499 - 37v
- Paul di Resta - Force India - 1:24.749 - 14v
- Bruno Senna - Williams - 1:24.842 - 100v
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada