Fernando Alonso ha conquerit el segon lloc en la taula, després de dedicar tot el matí a realitzar tandes curtes, d'entre una i quatre voltes, tal com havia previst Ferrari en clara còpia del programa de Felipe Massa en la jornada d'ahir. El pilot asturià ha registrat el seu millor crono en l'únic stint que ha realitzat amb pneumàtics supertous, mentre que a la resta del matí ha muntat principalment els tous, excepte en un stint amb el compost mitjà i un altre amb els Pirelli sense marques anomenats ' experimentals 'però que en realitat corresponen a un dels quatre compostos de sec normals i habituals de la casa italiana. A la tarda, l'asturià s'ha decantat per tandes de mitja durada, entre sis i set voltes, encara que també ha practicat amb algunes més curtes, majorment amb pneumàtics mitjans de Pirelli.
Una bona referència per fer els primers càlculs podria ser el paper de Bruno Senna. El brasiler, que ahir va ser aproximadament mig segon més lent per volta que el Sauber en condicions de cursa, avui ha muntat els supertous per aconseguir un temps només 46 mil · lèsimes més lent que el d'Alonso i portava almenys gasolina per a quatre voltes cronometrades, que són les que ha marcat abans de tornar als seus tallers. Per tant, tots els altres cotxes roden evidentment més carregats.
Hamilton i Schumacher, amb molt poques modificacions visibles en els seus cotxes (aleró davanter en el McLaren Mp4-27, res en el Mercedes W03), són un cop més els 'tapats' de la sessió amb permís de Vettel, que finalment s'ha quedat amb el pitjor temps de la taula.
Aquí hos deixo els temps:
01- K Raikkonen - Lotus - 1,022.030 - 121v
02- F Alonso - Ferrari - 1,022.250 - 115v
03- B Senna - Williams - 1,022.266 - 53v
04- N Hulkenberg - Force India - 1,022.312 - 101v
05- K Kobayashi - Sauber - 1,022.386 - 72v
06- L Hamilton - McLaren - 1,022.430 - 115v
07- V Petrov - Caterham - 1,022.796 - 101v
08- M Shumacher - Mercedes - 1,022.939 - 100v
09- P Maldonado - Williams - 1,023.347 - 48v
10- D Ricciardo - Toro Rosso - 1,023.393 - 100v
11- S Vettel - Red Bull - 1,023.608 - 23v
Aixo ha estat tot, ja ens veiem als lliures de Melbourne! Encara que anire publicant noticies i les presentacions que queden de HRT i Marussia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada