dimecres, 27 de juny del 2012
El FW34 sembla apropiat a la majoria de circuits.
El Gran Premi d'Europa no va tenir un final desitjat per a l'equip Williams. Bruno Senna va aconseguir entrar en els punts, però Pastor Maldonado va ser sancionat després d'una accidentada batalla amb Lewis Hamilton i va perdre qualsevol opció de puntuar. Mark Gillan - enginyer en cap d'operacions-albergava grans expectatives per al traçat valencià, però els resultats no han estat a l'altura.
Williams va demostrar un bon ritme durant tot el cap de setmana. El monoplaça de Maldonado va aconseguir colar-se en la segona fila de la graella el dissabte. "El nostre ritme en qualificació ha millorat, la Pole aconseguida per Pastor a Espanya i la posterior tercera posició en la qualificació de València són proves d'aquest fet", va assegurar l'enginyer cap d'operacions de l'escuderia, Mark Gillan.
Durant la carrera, Maldonado va aconseguir mantenir-se entre els primers llocs i va arribar a la penúltima volta amb els pneumàtics en millors condicions que els dels seus rivals. La lluita que va mantenir amb el McLaren de Hamilton per la tercera plaça no va tenir el final desitjat per cap dels dos equips. "És evident que en l'equip es van sentir decebuts en veure un dels nostres cotxes patir danys tan a prop del final de carrera, just quan estàvem mostrant un bon ritme, però respectem la decisió presa pels comissaris de carrera. Tant Pastor com l'equip estem centrats en aconseguir ara un bon resultat a Silverstone ".
A l'altra cara de la moneda, el cap de setmana de Bruno Senna va ser discret: qualificar en la catorzena posició i el diumenge va portar el seu FW34 fins a la zona de punts després de saber gestionar els seus pneumàtics per fer una sola parada durant tota la carrera. "Bruno va fer una feina molt bona en la gestió dels pneumàtics durant la carrera", va comentar Mark.
No obstant això l'anglès també estava una mica decebut. "Òbviament estem decebuts per no haver aprofitat el ritme mostrat al llarg del cap de setmana, però hem après molt a València, especialment pel que fa a la gestió dels pneumàtics".
El ritme del FW34 va ser molt ràpid durant tot el cap de setmana. "El cotxe sembla molt apropiat per a la majoria dels circuits. Tenim un bon paquet base i amb l'excel · lent informació facilitada pels nostres pilots som capaços de desenvolupar de forma selectiva les actualitzacions del cotxe per millorar les seves deficiències al mateix temps que treballem en els nostres punts forts ".
El proper Gran Premi és a Silverstone, la carrera de "casa" per a l'equip de Grove, on les expectatives tornen a ser molt altes. "L'equip està treballant dur per maximitzar el nostre rendiment i obtenir un bon resultat, que per descomptat seria molt especial ja que és el nostre Gran Premi de casa".
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada