dimecres, 27 de juny del 2012

McLaren va conseguir a Valencia el Pit-stop més rapid de la historia de la F1.


El director esportiu de McLaren, Sam Michael, assegura que van per bon camí pel que fa a les parades a boxes. I és que tot i cometre de nou un altre error en la segona parada de Lewis Hamilton, l'escuderia platejada va realitzar el cap de setmana a València el canvi de rodes més ràpid de la història de la Fórmula1.
L'anècdota del Gran Premi d'Europa va ser la decisió amb el gat a la segona parada de Lewis Hamilton el cap de setmana; la dada amb què l'escuderia es queda són els 2'6 segons que van trigar a canviar-li les rodes a la primera parada. I això n'hi ha prou perquè els nois de McLaren se sentin orgullosos del seu treball. "Estan donant en el clau amb el seu treball", diu Sam Michael sobre els seus mecànics.
"Estan obviant les crítiques. Saben que són bons i ja havien marcat un bon temps a Mont-real abans de la cursa de València", assegura en declaracions a Autosport.
El mecanisme del gat que aixeca el cotxe per canviar les rodes es va fer mal amb el lleu impacte del cotxe en arribar a la segona parada, cosa que els va fer perdre un temps valuós. En l'equip de Woking no ho veuen com un error propi, sinó mecànic, i per això van a remodelar aquest artefacte per a la pròxima carrera a Silverstone.
Els responsables de les parades estan contents, i Sam Michael també. "El treball que estan fent és encertat, i porto sentint així des de les últimes dues o tres carreres. Hem fet molta feina intern en el procediment i en l'equipament".
Encara que el registre oficial del nou rècord és 2'6 segons, segons Autosport el temps real fins que la llum verda del semàfor intern de l'equip-el que dóna la sortida al pilot-es va encendre va ser de 2'32 segons. No obstant això, per a Sam Michael, en realitat aquest no és l'objectiu.
"Ara vivim en un món regit per mil · lèsimes de segons, en comptes de dècimes. És molt competitiu. El nostre objectiu no és fer una parada de 2'3 segons abans que el pilot reaccioni; nostre objectiu és fer una mitjana de tres segons. Si comprovem els errors que hem comès, cap és causat per intentar millorar els temps ". Hauran de entrenar, ja que l'encarregat de la part posterior dreta del monoplaça va patir un tall a la mà amb un aletín durant les parades a València i serà substituït a Silverstone.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Idioma