dimarts, 10 de juliol del 2012

Coca-Cola podria ser el nou patrocinador principal de McLaren al 2014.


Coca-Cola podria ser el nou 'sponsor' principal de McLaren en el cas que Vodafone abandoni l'equip de Woking al final del seu contracte, segons els autors del llibre Formula Money. La companyia americana ha estudiat la Fórmula 1 durant l'últim mes, inclosos els contractes de patrocini d'altres begudes.
Coca-Cola, un dels noms més coneguts del planeta, podria ser la pròxima gran empresa a desembarcar a la Fórmula 1 en qualitat de patrocinador. La companyia d'Atlanta podria estar interessada en substituir Vodafone en qualitat de patrocinador principal de McLaren.
Així mateix ho han anunciat Christian Sylt i Caroline Reid, autors del llibre Fórmula Money, en una notícia publicada al portal alemany Motorsport-Total.com, on han assegurat que la corporació fundada per Asa Griggs Candler podria ser "un substitut ideal" de la companyia telefònica britànica.
Coca-Cola, els beneficis l'any passat van superar els 7.000 milions d'euros, dedica 65.000.000 cada quatre anys als Jocs Olímpics. Sylt ha descobert que la marca ha estat estudiant la categoria reina durant l'últim mes i que s'ha informat sobre els patrocinis d'altres begudes en l'esport. Emmanuel Seuge, director de la divisió de Màrqueting Esportiu i d'Entreteniment, podria estar interessat personalment en el projecte.
Recentment s'ha sabut que Vodafone, que dedica 60 milions d'euros cada temporada al seu patrocini amb McLaren, podria plantejar no renovar el seu contracte al final de la temporada 2013, fet pel qual Coca-Cola podria ocupar el seu lloc en l'equip de Woking .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Idioma