dilluns, 16 de juliol del 2012

Dani Clos torna al volant del HRT en els Lliures 1 del GP d'Alemanya.

L'equip HRT va tenir a Silverstone un millor rendiment de l'esperat en un traçat que s'anticipava com complicat ia Alemanya l'equip busca ser més competitiu en distància de carrera. Dani Clos es pujarà de nou al F112 per a la primera sessió d'entrenaments lliures de divendres i per tercera vegada aquesta temporada acompanyarà Pedro de la Rosa a pista. Narain Karthikeyan, que l'any passat no va disputar el Gran Premi d'Alemanya, tornarà al volant per als Lliures 2.
El Campionat passa d'un circuit mític a un altre. El Hockenheimring el va construir Mercedes-Benz el 1939 com un circuit d'alta velocitat el 1939 i va albergar el Gran Premi d'Alemanya per primera vegada el 1970. Des de l'any 2007 la celebració de la cursa germànica s'alterna entre el Nürburgring i el Hockenheimring. L'any 2002 es van fer grans reformes al circuit per motius de seguretat i el nou circuit és considerablement més lent que l'original i d'alta càrrega aerodinàmica.
Pedro de la Rosa: "Hockenheim és un circuit que ens va una mica millor que Silverstone perquè són gairebé tot revolts lents, a excepció de la primera, que és ràpida. Per a aquest circuit no portem cap millora específica així que tractarem de treure el màxim rendiment al cotxe amb les diferents opcions que tenim. A Anglaterra anticipàvem un cap de setmana complicat i vam tenir un millor rendiment de l'esperat, la qual cosa és positiva. A Alemanya treballarem per mantenir-nos en aquesta línia per fins i tot fer un pas més ".
Narain Karthikeyan: "El nou circuit de Hockenheim és força diferent a l'antic, que pel meu gust era més emocionant. Abans era un circuit molt ràpid però ara és més lent i d'alta càrrega aerodinàmica, a més és un traçat curt, sense massa complicacions i de molta frenada i accelerada. En les últimes carreres hem demostrat tenir un cotxe ràpid en la sessió de classificació però ens ha faltat fer-ho en distància de carrera. En això és en el que ens centrarem per mantenir una bona lluita durant la carrera amb els nostres rivals directes a Alemanya ".
Dani Clos: "Estic content de tornar a pujar al cotxe tot just un parell de setmanes després, és una nova oportunitat molt bona per a mi. A causa de les condicions climatològiques, a Silverstone vaig poder fer pocs quilòmetres, però les sensacions i la feina feta van ser molt positives tant per a mi, com per a l'equip. Es va fer un gran treball sobre pista mullada i, encara que curt, va ser molt intens. Hockenheim serà una bona ocasió per millorar i poder fer més quilòmetres amb el F112. A més, és un circuit que conec , del qual tinc bons records i que trobo molt divertit. Estic confiat i tinc moltes ganes de tornar a pista ".
Luis Pérez-Sala, cap d'equip: "De Silverstone sortim satisfets perquè una vegada més vam acabar amb els dos cotxes, posant novament de manifest una bona fiabilitat, i rodem millor del que s'esperava. El F112 s'adapta millor a les característiques del nou Hockenheim , però això no vol dir que sigui un lloc del tot favorable per a nosaltres. El nostre objectiu per a aquest Gran Premi és mantenir el nostre nivell de competitivitat i la nostra fiabilitat de manera que puguem seguir avançant en la consolidació de l'equip. Una cosa que, pas a pas, crec que anem aconseguint i que es nota en l'eficiència del treball. També me n'alegro que puguem donar-li a Dani una nova oportunitat per rodar en els entrenaments lliures de divendres i esperem que aquesta vegada pugui treure el màxim partit de la sessió " .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Idioma