Force India arriba a Hongria amb l'objectiu de recuperar la 6º posició en el Mundial de Constructors, i aquí Budapest volen retallar-li molt terreny perdut ja que el monoplaça sembla adaptar-se a les caracteristiques del circuit. Despres de les bones sensacions d'aquestes tres ultimes curses suman un bon grapat de punts, van a Budapest a intentar fer el primer podi de la temporada. Paul di Resta que aquest cap de setmana correrà el seu 30º Gran Premi a la Formula 1, se li dona bastan bé aquest circuit ja que en la seva unica participació amb F1 va quedar 7º sortin 11º. Mentre que Nico Hulkenberg que també correra el seu 30º Gran Premi va queadar el 2010 amb Williams sent l'unic cop que corria amb F1, a la 6º posició sortin 10º, un circuit que també li va molt bé. Pel que fa Force India que pot superar els 200 punts, ha corregut 4 cops on la millor posició ha sigut el 7º lloc de Di Resta l'any passat mentre que Sutil abandonat del 2008 al 2010 mentre que l'unic any que va acabar, va fer el 14º lloc sortin 8º. Aquestes són les declaracions dels dos pilots i el cap d'equip Vijay Mallya:
Paul di Resta: "Com a equip estem encantats amb el començament d'any que hem tingut. Hem tingut algunes bones carreres i puntuat més punts comparat amb els aconseguits a hores d'ara l'any passat. Sembla que som un dels cotxes més consistents en matèria de rendiment i crec que tradicionalment que va sent més fort a mesura que avança l'any. Amb deu carreres encara per acabar, hi ha molts punts en joc i un llarg camí per acabar el campionat ".
"Aquí vaig tenir una gran carrera l'any passat quan vaig acabar 7 just abans de la parada. Va ser la millor forma d'acabar la primera part de la temporada perquè havia hagut unes quantes carreres que no havien anat segons el previst. Obtenir aquest resultat a Hungaroring va maquillar una mica de la mala sort de principi de temporada. És un circuit curt però és molt exigent amb el teu físic i el teu cap. Suposo que és com un circuit urbà en termes de traçat i totes les corbes sembla que s'enllacen unes sobre altres per el que necessites trobar un bon ritme, perquè a causa de la naturalesa del circuit no hi ha hagut molts avançaments per la qual cosa sempre és bo provar l'efectivitat del DRS ".
Nico Hulkenberg: "Per ser honest, hauria esperat uns quants punts més dels que tinc actualment, ha hagut algunes curses on he tingut mala sort, la qual cosa m'ha costat molts punts, especialment a Austràlia on vaig tenir un toc a la primera volta i a Bahrain amb un problema d'embragatge a la sortida. Però d'altra banda, estic content amb la millora de rendiment de tots dos, tant del cotxe com de mi mateix. Estem regularment al top ten i espero que puguem avançar una mica més en graella a la segona part de la temporada ".
"Tinc bons records de Hungaroring, especialment mirant a 2010, on vaig acabar sisè que en aquell moment era el meu millor resultat en la Fórmula 1. També el 2009 vaig guanyar la cursa de GP2 aquí. Pel que tinc moltes ganes de tornar-hi, especialment perquè m'agrada Budapest: és un bonic lloc per visitar. Crec que serem capaços de lluitar pels punts perquè recentment ens hem mostrat forts en circuits on no hi havia massa revolts ràpids, com València., però, un circuit força lent, és molt difícil tenir un bon temps de tornada perquè necessites enllaçar perfectament totes les corbes pel que és molt desafiador ".
Vijay Mallya: "He dit moltes vegades que és el millor començament que hem tingut mai en termes de punts aconseguits. Per tant, des d'aquesta perspectiva estic satisfet i agraït del que hem aconseguit en les deu primeres carreres. Els nostres pilots estan fent un excel·lent treball i estem treballant bé com a equip per la qual cosa hi ha moltes raons per ser positius. Però alhora sóc molt conscient que tenim una dura lluita entre mans per recuperar la nostra sisena posició en el campionat ara en mans de Sauber amb 34 punts d'avantatge sobre el conjunt indi-".
"Crec que el Gran Premi d'Alemanya no va ser representatiu de la competitivitat dels equips. És difícil jutjar massa a partir d'una carrera perquè aquest any estem veient a molts equips experimentant grans variacions en matèria de rendiment depenent de les característiques del circuit i la seva enteniment de les gomes. A Alemanya va semblar que altres eren capaços d'administrar millor els seus gomes que nosaltres perquè Nico va estar sempre debatent-se entre parar dues o tres vegades ".
"Amb Paul, no vam poder tenir un rendiment constant després de cada stint i és una cosa que tractarem d'entendre abans d'arribar a Hongria. La gent diu que Hongria podria beneficiar els nostres punts forts, però independentment que ens vagi bé, necessitem estar davant de els equips amb els que estem lluitant en el campionat i puntuar. Si et fixes en el nostre immediat competidor, Sauber, havien tingut tres carreres sense punts, Williams havia tingut quatre i nosaltres hem tingut tres. Això és el que necessitem apuntar: necessitem puntuar a cada carrera ".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada