Mercedes arriba a Budapest amb ganes de revenja, i amb ganes de trencar una mala ratxa que l'està deixan a mig segon dels seus rivals quan a principi de temporada eren un dels equips a batre. L'equip alemanya que nomes es va emportar 7 punts del seu Gran Premi de casa, el d'Alemanya, aquí Hongria tenen l'objectiu de tindre almenys un cotxe al podi i l'altre entre els 5 primers com a minim. Michael Schumacher ha corregut en aquest circuit 16 vegades on ha fet la pole 7 cops, ha guanyat 4 vegades, ha fet podi 7 cops i abandonat tres vegades. Amb Mercedes al 2010 va sortir 14º i va acabar 11º mentre que l'any passat sortin 9º va tindre que abandonar amb problemes mecanics. Nico Rosberg per la seva part si aquest cap de setmana guanyes o quedes 2º, superaria la barrera dels 400 punts i si rodes dos voltes sent lider, arribaria a les 110 voltes rodan 1º. Ademes aquest circuit hi ha rodat 6 cops on abandonat dos vegades, la primera l'any del seu debut el 2006 i l'altre el 2010 amb Mercedes on va perdre un roda al sortir del box. L'any passat va quedar 9º soritin 7º mentre que el 2009 va quedar 4º sortin 5º, la seva millor actuació en aquell moment. Pel que fa Mercedes nomes ha corregut el 2011 i 2010 amb la 9º llox de Rosberg com a millor resultat.
Aquestes són les declaracions dels dos pilots, el cap d'equip Ross Brawn i el viceprecident de Mercedes, Norbet Haug:
Michael Schumacher: "La carrera a Hongria és l'última abans de l'aturada d'estiu i també marca el començament de la segona meitat de la temporada, el que significa que és hora d'un anàlisi. Com moltes vegades a la vida, al meu entendre és una qüestió de perspectiva: si només mirem els punts, no sembla bo, però si mires una mica més en profunditat i en certs resultats, la imatge general és molt millor. Hem fet un clar pas endavant i tingut alguns bons moments. Tinc ganes de la cursa d'aquest cap de setmana perquè realment gaudeixo del Gran Premi d'Hongria. És un circuit on els pilots estan ocupats cada segon de cada volta. És realment exigent i no hi ha gairebé oportunitat per prendre alè. Anem a veure què podem aconseguir aquí abans que l'equip tingui un descans ben merescut ".
Nico Rosberg: "Hungaroring és un circuit molt desafiant i sens dubte un que m'encanta. És com un circuit urbà però en un traçat normal perquè té força revolts tancats i no moltes rectes. El disseny hauria d'adaptar al nostre cotxe però no pots fer prediccions aquest any i mai se sap com anirà al llarg del cap de setmana. El desgast dels pneumàtics tornarà a ser crucial per a la carrera així que treballarem per gestionar-los bé. Seria bo si poguéssim progressar i tenir un bon cap de setmana abans de les vacances d'estiu ".
Ross Brawn: "L'última carrera abans de l'aturada d'estiu conclou un interessant període per a l'equip venint des de la part de darrere a Silverstone i Alemanya. Després dels pics de rendiment i èxits aconseguits a la Xina, Mònaco i València, l'últim mes ha estat difícil i no hem aconseguit els resultats que haguéssim volgut. El treball és limitat durant l'aturada de vacances però treballarem molt dur per trobar les millores necessàries. Tothom gaudeix sempre de la visita a Budapest, que és una gran ciutat i el circuit de Hungaroring és un veritable repte tècnic per a pilots i enginyers. Seria una bona recompensa tenir un bon cap de setmana allà abans que l'equip tingui un merescut descans a meitat de temporada ".
Norbert Haug: "Hungaroring té la velocitat mitjana més baixa de tot el calendari i els cotxes estan molt poc temps de la volta al màxim règim, fins i tot menys que a Mònaco. Els revols són, majoritàriament, de mitjana i baixa velocitat el que requereix una bona tracció, càrrega aerodinàmica i estabilitat en frenada. Hongria és també el començament de la segona part de la temporada, i arran de les condicions climatològiques relativament fredes a Silverstone i Hockenheim, esperem un clima molt calorós i possiblement les temperatures més altes de la temporada fins al moment. El balanç de la primera meitat de la temporada seria el següent: molt aconseguit i molt per fer. Hem tingut el ritme més ràpid en una sèrie de caps de setmana de carrera i Nico va anotar la primera victòria de les noves fletxes platejades com equip oficial a la Xina, mentre que Michael va marcar el millor temps a la prestigiosa qualificació de Mònaco amb Nico acabant segon en cursa. Dues carreres més tard, a València, Michael va obtenir un podi. L'equip es ha anotat ja més d'un terç dels punts que portàvem a hores d'ara la temporada passada tot i algunes retirades per problemes tècnics de Michael. En les dues últimes carreres ens ha faltat al voltant de mig segon per volta respecte als més ràpids. Està clar que tots en l'equip donarem el màxim per desenvolupar el cotxe i escurçar distàncies ".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada