L'escquderia Williams arriba a Budapest amb no molt bones sensacions despres de veure com al traçat del Hockenheimring tots dos pilots quedaven fora dels punts. Ademes un Maldonado que porta des de la victoria d'Espanya sense puntuar, i que segons molta gent del Paddock la seva agresivitat en pista l'esta portant aquests pesims resultats. Tan Pastor com Bruno tenen un cotxe que li donen opcions de puntuar i fins i tot a podi, ja que el FW34 es un dels cotxes més tecnics i rapids, però tan un com l'altre no l'aprofitan. Aquest cap de setmana han marcat l'objectiu tots dos pilots d'acabat als punts, l'escuderia vol assegurar-se alguns puntets abans de la parada estiuenca. Maldonado que aquesta setmana correrà el seu 30º Gran Premi, va a Budapest nomes haven corregut l'any passat en Formula 1, on va sortir 17º i va acabar 16º. També s'ha de dir que el Williams ha canviat com de blanc a negre en 2011 a 2012. Pel que fa Bruno Senna nomes hi va correr el 2010 amb HRT i va fer el 17º lloc sortint 22º. Williams es tot al reves que els seus pilots en aquest circuit, ja que es el segon equip que més victories té al Hungaroring, amb un total de 7. També ha fet 6 poles i 18 podis. La veritat que bastant bé per Williams. Aquestes són les declaracions dels dos pilots, l'ingenier de pista Mark Gillan i el director d'operacions de Renault Sport F1, Remi Taffin:
Pastor Maldonado: "El circuit d'Hongria és una pista de baixa velocitat per la qual cosa haurem d'adaptar els reglatges per a aquest estil de circuit, hem demostrat fins ara que aquesta temporada el nostre cotxe té un bon ritme en els diferents tipus pistes. He guanyat aquí abans, així que la pista em porta bons records. A més, els fans creen un ambient molt bo, pel que estic desitjant que arribi el cap de setmana ".
Bruno Senna: "El Hungaroring és una de les pistes més desafiants que visitem cada any. Tècnicament és un test real, el pas per revol és molt lent pel que em recorda en alguns aspectes a Mònaco. També és físicament exigent, perquè la temperatura sol ser alta, a més de realitzar una gran tasca conducció per això et canses ràpidament. Ho he fet bé anteriorment aquí, sobretot a la GP2 de 2008, així que estic desitjant que arribi aquest cap de setmana ".
Mark Gillan: "La logística, cursa rere cursa és sempre una mica més difícil amb menys temps entre cada esdeveniment, a més ens deixa menys temps per reaccionar davant de qualsevol problema. La competència és tan forta en aquest moment que un ha de assegurar-se extreure el màxim rendiment del cotxe, no hi ha temps per errors. Pirelli portar els mateixos compostos que s'han usant en les carreres anterior, els pneumàtics mitjà i tous. El traçat consta d'unes velocitats mitjanes molt baixes, només a Mònaco i Singapur són més baixes. Aquestes mesures de baixa eficiència fan que la configuració del cotxe tingui la màxima càrrega aerodinàmica. Els equips també han de lidiar amb les temperatures, molt altes, que requereixen grans conductes de refrigeració ".
Remi Taffin: "El circuit de Hungaroring té la segona velocitat mitjana més baixa de l'any, després de Mònaco. L'elevat nombre de revols i la falta de rectes significa que el pas per volta és de poc més de 180 km/h, per la qual cosa es requereix una bona resposta a velocitats sota el par. El refredament també és una part crítica, causa de la falta d'oportunitats que el motor per 'respirar', a més les altes temperatures, unides a l'alt nivell de brutícia i sorra dels camps que ens envolten els radiadors i entrades de ventilació poden ser obstruïdes ".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada