Aquestes són les declaracions dels dos pilots, el cap inginier Mark Gillan i el director d'operacions Renault Sport F1, Remi Taffin:
Pastor Maldonado: "Spa és un circuit molt especial per a mi perquè he aconseguit molts èxits allà en el passat i realment m'agrada el traçat. El circuit a més té molta història, així que és una carrera en què ho vols fer bé. També serà interessant veure el rendiment dels altres equips i descobrir qui ha millorat des de l'última vegada que vam córrer. Estic desitjant tornar després de la parada estiuenca i espero que puguem seguir amb el progrés que hem demostrat fins ara en aquesta temporada i tenir un bon conjunt de resultats en la segona meitat de l'any ".
Bruno Senna: "Hem completat diverses bones carreres últimament i jo vaig aconseguir un sòlid resultat a Hongria, així que estic desitjant mantenir la ratxa. Spa és una de les meves pistes favorites i competir allà l'any passat amb els pneumàtics Pirelli, així que aquesta experiència contribuirà al rendiment aquesta vegada. la qualificació serà important i espero entrar a la Q3, tal com vaig fer en l'última carrera, i des d'aquí esperem sumar alguns bons punts per a l'equip ".
Mark Gillan: "És genial estar de tornada després de la parada d'agost i tot l'equip s'ha estat preparant amb entusiasme per les nou carreres restants, vuit de les quals són seguides. Spa és un circuit fantàstic i un excel · lent desafiament per els pilots i per al cotxe. Esperem pluja al principi del cap de setmana, però una qualificació i carrera en sec. Trobar el nivell correcte d'aleró amb DRS és crucial en aquesta pista i cal provar diverses solucions aerodinàmiques diferents. Pirelli porta les seves pneumàtics durs i mitjans, que utilitzem per última vegada a Malàisia ".
Remi Taffin: "Els pilots es trobaran amb tot tipus possible de revols, així que hem d'adaptar el RS27 amb alts nivells de parell i revolucions. El motor necessita rendir bé a altes revolucions per les rectes llargues, encara que amb un lliurament progressiva de potència en revols ràpids com Blanchimont. La resposta del propulsor és també clau a la sortida de les corbes i xicans lentes. De fet, utilitzem Spa com a circuit de control per calibrar la fiabilitat del motor, ja que pateix molt estrès en els components interns. Davant aquestes enormes exigències, portarem nous motors per aquesta carrera ".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada