

El cap d'equip de Marussia F1 Team, John Booth, ha remarcat la "sensació positiva" que transmet el nou cotxe i ha lloat l'estabilitat de la qual gaudeixen ara mateix.

"Tot i que hem fet alguns canvis al llarg de l'hivern, l'estabilitat que hem gaudit és el més important per al nostre progrés des d'aquí, el disseny del nostre cotxe per a 2013, dirigida pel nostre director tècnic Pat Symonds".

"El nostre equip d'enginyers ha passat l'hivern perfeccionant i preparant la incorporació del KERS per garantir que podem començar a usar-lo aquesta setmana i utilitzar aquest curt període de proves per optimitzar el cotxe de cara a Melbourne".
Tanmateix, el nou monoplaça també estrena nous sidepods i uns fuites Coanda més agressius.
Amb la integració del KERS dins el MR02, Marussia ha arribat a un acord amb Williams Advanced Engineering per al subministrament d'aquest.
Per al motor, l'equip seguirà lligat a Cosworth. El nou monoplaça es propulsarà aquesta temporada per la unitat CA2013K, però també la caixa de canvis Xtrac millorarà respecte al 2012, especialment pel que fa a la rigidesa dels ancoratges de la suspensió.
A mes, continua la col · laboració amb McLaren Applied Technologies, que permet a Marussia dissenyar i desenvolupar el cotxe gràcies al seu túnel de vent i la seva simulador.
D'altra banda, Marussia s'enfronta als primers entrenaments al traçat andalús amb un únic pilot confirmat, Max Chilton, encara que són molts els rumors sobre qui ocuparà el segon seient del MR02. Just fa dues setmanes, Timo Glock es va deslligar de l'equip en no arribar a un acord econòmic amb la qual ha estat casa des de 2010.
"He tingut tres anys excel · lents amb Marussia F1 Team, en què he tingut la oprtunidad de participar de manera activa en la construcció i desenvolupament de l'equip", va dir el dia de la seva sortida l'alemany.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada