dilluns, 6 de febrer del 2012

Sauber presenta el C31 per a 2012


Els pilots oficials, Kamui Kobayashi i Sergio Pérez, van estar presents a la pista per presentar el que serà el seu nou bòlid per a aquesta temporada. Tot i les baixes temperatures, cap a les onze del matí es va desvetllar el nou cotxe encara desenvolupat per James Key, el treball assumirà a partir d'ara l'equip de aerodinàmica, disseny i operacions de Sauber.

El mexicà Sergio Pérez inicia aquest any la seva segona temporada en Fórmula 1 i en Sauber, on espera millorar els seus resultats del 2011. "He sentit que el meu primer any a la Fórmula 1 han estat com tres, hi havia moltes coses noves que aprendre. Però ara sento que he arribat a la Fórmula 1 i estic segur de fer un pas endavant el 2012 i aconseguir millors resultats per a l'equip amb un rendiment més regular. El meu objectiu, com no podia ser d'altra manera, és puntuar en totes i cadascuna de les carreres ".

Per la seva banda, Kamui Kobayashi començarà la seva tercera temporada completa, després d'un primer any a Toyota amb només dues carreres (2009). El japonès assegura ser més madur, i somia amb poder aprofitar el rendiment del C31 per escalar posicions en el nou mundial. "2012 no serà només la meva tercera temporada a la Fórmula 1, sinó també el meu tercer any en el mateix equip. Hem passat per moltes coses junts i podem beneficiar de les nostres experiències. En el meu primer any a l'equip vam tenir un mal inici però una bona segona meitat de temporada. El segon any va ser exactament a l'inrevés. En la nostra tercera temporada junts hauríem de ser una aposta segura per acabar regularment en els punts. Estic desitjant que comenci la nova temporada amb Sauber F1 Team ".

Sobre els pneumàtics Pirelli, Pérez ha afegit: "Crec que faran més interessant les carreres. Si recordem carreres com Nürburgring, on feia força fred i muntem els durs, allà es va notar molt i nosaltres ho patim especialment, perquè no podíem escalfar els pneumàtics. Ara serà segur més emocionant, perquè té més possibilitats de jugar amb les estratègies que l'any passat, almenys en algunes carreres. De tota manera, sabem que l'any passat degradábamos menys. Aquest any, el cotxe i les gomes són diferents, hi haurà a veure què fa el cotxe i què pot fer el pilot per reduir el desgast ".

El japonès ha detallat més encara la seva opinió: "Els compostos seran una mica més tous, així que és un avanç en la bona direcció per nosaltres, ja tenim molt bon ritme en carrera i conservem les rodes. És clar, encara és hivern, però puc dir que per ara pensem millorar (respecte a l'any passat, ndr) ".

"El nostre major problema van ser les fuites l'any passat. El problema és seleccionar simplement un fus en la qual millorar el cotxe i centrar-s'hi, abans d'arribar a l'equador de la temporada. Si aquest any ho aconseguim, que és el que penso, podrem mantenir el nostre rendiment estable durant tota la temporada ".

"Segueixo igual, amb la Ferrari Academy. Aniré allà algunes vegades per treballar amb el simulador, però per a mi el més important és fer-ho bé a la temporada i en això estic centrat ara".

Esteban Gutiérrez, pilot reserva, també va tenir ocasió de presentar davant els mitjans, anunciant una temporada d'aprenentatge. "És una gran oportunitat ser a totes les carreres de F1, és ideal per adaptar-me a l'equip. Estic molt content per això, encara que la meva prioritat principal és la GP2, on vull aconseguir els objectius aquest any, i lògicament donaré el màxim per aconseguir-ho. Estic desitjant treballar més amb Sauber F1 Team. Estic aprenent molt al poder experimentar i analitzar la professionalitat i intensitat del treball de l'equip des de dins. És una bona preparació per a mi ".

Peter Sauber inicia la seva vintena temporada en la màxima especialitat i, a part del període d'associació amb BMW (entre 2006 i 2009), ha mantingut la continuïtat del nom dels seus monoplaces. Aquest any assegura estar preparat per a millorar sobre la pista.

"Tenim l'objectiu de començar la nova temporada tan forta com ho vam fer el 2011, però també volem mantenir aquest nivell de rendiment al llarg de l'any. El nostre objectiu és acabar, regularment, a la zona de punts. Així, ens col · locarem en una millor posició en el Campionat del Món. El Sauber C31 Ferrari compta amb un gran nombre de desenvolupaments prometedors. Tanmateix, en altres àrees és una evolució del monoplaça de l'any passat ", afirmava el patró de l'escuderia de Hinwil.

"Estem ansiosos per iniciar una nova temporada i treballar amb els nostres joves i talentosos pilots. Aquesta serà la tercera temporada de Kamui a la F1. L'any passat li demanem que assumís responsabilitats de líder en l'equip i ha crescut amb aquest càrrec. Després de la seva primer any al Mundial, Sergio està a punt d'iniciar la seva segona temporada, situació que de vegades és la més complicada per a un pilot de Fórmula 1. Tots dos pilots tenen un gran potencial i treballaran amb els mateixos enginyers de carrera que el 2011. Esteban competirà en la GP2, la seva segona temporada a la categoria. En els entrenaments de novembre va mostrar que pot pujar-se al monoplaça en un Gran Premi, si cal ", afegia Sauber.

 Matt Morris, dissenyador cap: "El C31 és revolucionari, amb idees fresques especialment en la part posterior del monoplaça. És una evolució de les zones en què sabíem que podíem aconseguir certs enfocaments. Vam haver de millorar les debilitats que identifiquem en el C30, però al mateix temps volíem mantenir els seus punts forts. El pla actual és llançar una versió bàsica del monoplaça que ja vam definir temps enrere. Llavors provarem noves parts del cotxe al llarg de les properes setmanes amb una actualització tardana per a la primera cursa el 18 de març a Austràlia. Per tant, el monoplaça serà una mica diferent a Melbourne comparat amb el que hem presentat ".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Idioma