





"El nostre major problema van ser les fuites l'any passat. El problema és seleccionar simplement un fus en la qual millorar el cotxe i centrar-s'hi, abans d'arribar a l'equador de la temporada. Si aquest any ho aconseguim, que és el que penso, podrem mantenir el nostre rendiment estable durant tota la temporada ".
"Segueixo igual, amb la Ferrari Academy. Aniré allà algunes vegades per treballar amb el simulador, però per a mi el més important és fer-ho bé a la temporada i en això estic centrat ara".
Esteban Gutiérrez, pilot reserva, també va tenir ocasió de presentar davant els mitjans, anunciant una temporada d'aprenentatge. "És una gran oportunitat ser a totes les carreres de F1, és ideal per adaptar-me a l'equip. Estic molt content per això, encara que la meva prioritat principal és la GP2, on vull aconseguir els objectius aquest any, i lògicament donaré el màxim per aconseguir-ho. Estic desitjant treballar més amb Sauber F1 Team. Estic aprenent molt al poder experimentar i analitzar la professionalitat i intensitat del treball de l'equip des de dins. És una bona preparació per a mi ".

"Tenim l'objectiu de començar la nova temporada tan forta com ho vam fer el 2011, però també volem mantenir aquest nivell de rendiment al llarg de l'any. El nostre objectiu és acabar, regularment, a la zona de punts. Així, ens col · locarem en una millor posició en el Campionat del Món. El Sauber C31 Ferrari compta amb un gran nombre de desenvolupaments prometedors. Tanmateix, en altres àrees és una evolució del monoplaça de l'any passat ", afirmava el patró de l'escuderia de Hinwil.
"Estem ansiosos per iniciar una nova temporada i treballar amb els nostres joves i talentosos pilots. Aquesta serà la tercera temporada de Kamui a la F1. L'any passat li demanem que assumís responsabilitats de líder en l'equip i ha crescut amb aquest càrrec. Després de la seva primer any al Mundial, Sergio està a punt d'iniciar la seva segona temporada, situació que de vegades és la més complicada per a un pilot de Fórmula 1. Tots dos pilots tenen un gran potencial i treballaran amb els mateixos enginyers de carrera que el 2011. Esteban competirà en la GP2, la seva segona temporada a la categoria. En els entrenaments de novembre va mostrar que pot pujar-se al monoplaça en un Gran Premi, si cal ", afegia Sauber.
Matt Morris, dissenyador cap: "El C31 és revolucionari, amb idees fresques especialment en la part posterior del monoplaça. És una evolució de les zones en què sabíem que podíem aconseguir certs enfocaments. Vam haver de millorar les debilitats que identifiquem en el C30, però al mateix temps volíem mantenir els seus punts forts. El pla actual és llançar una versió bàsica del monoplaça que ja vam definir temps enrere. Llavors provarem noves parts del cotxe al llarg de les properes setmanes amb una actualització tardana per a la primera cursa el 18 de març a Austràlia. Per tant, el monoplaça serà una mica diferent a Melbourne comparat amb el que hem presentat ".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada