Aquesta combinació de compostos (tou-mig) ja s'ha utlitzat amb anterioritat a Austràlia, Xina, Bahrain i en l'última a València, encara que per al proper GP de la Gran Bretanya d'aquest cap de setmana, Pirelli confiarà en el tàndem dels compostos tous i durs
La cita alemanya enguany se celebrarà al circuit de Hockenheim. Les dades obtingudes de les simulacions, juntament amb l'experiència prèvia que Pirelli ha acumulat en aquest traçat com a proveïdor de la GP3, indiquen que el compost 1/2 acompanyat del tou és la combinació ideal per afrontar les seves nombroses seccions ràpides, combinades amb altres més lentes i tècniques.
Per la seva banda, el circuit de Hungaroring és molt estret i revirat, amb poc agafada. La temperatura ambient i la de pista són normalment molt elevades, un altre aspecte que fa particularment útil la combinació de mitjà-tou.
Les normes de 2012 estableixen que, en condicions normals, cada equip rep, per cap de setmana, sis jocs de pneumàtics del compost més dur i cinc del més tou, que poden utilitzar-se en qualsevol moment des dels entrenaments lliures de divendres. No obstant això, per a cada carrera, Pirelli també ofereix els Cinturato verd intermedis (quatre jocs per pilot) i el Cinturato blau de pluja (tres jocs per pilot).
| Supertou | Tou | Mitjos | Dur | |
| Australia | Compost 2 | Compost 1 | ||
| Malasia | Compost 2 | Compost 1 | ||
| Xina | Compost 2 | Compost 1 | ||
| Bahrain | Compost 2 | Compost 1 | ||
| Espanya | Compost 2 | Compost 1 | ||
| Mónaco | Compost 2 | Compost 1 | ||
| Canadá | Compost 2 | Compost 1 | ||
| Europa | Compost 2 | Compost 1 | ||
| Gran Bretanya | Compost 2 | Compost 1 | ||
| Alemania | Compost 2 | Compost 1 | ||
| Hongría | Compost 2 | Compost 1 |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada