divendres, 1 de febrer del 2013

Ferrari presenta el nou F138 per a 2013.

L'Scuderia Ferrari a presentat aquest matí la nova arma italiana per afrontar la nova temporada 2013. Aquest matí juntament amb Force India ha donat lloc la cerimonia de presentació del F138 que conduïran Fernando Alonso i Felipe Massa. Un monoplaça que almenys opticament a canviat moltissim respecte el anterior, amb els colors blancs i negres guanyan lloc y amb més patrocinadors. Sense descartar el punt més important, que es que Ferrari no portarà el aleró frontal escalonat.

La presentació ha començat amb un vídeo en què s'ha pogut veure tot el treball que es realitza a la fàbrica de Maranello. Tot seguit, Stefano Domenicali, cap de l'equip, ha pujat a la palestra per donar la benvinguda a tots els presents. L'italià ha estat l'encarregat de donar pas a la presentació del cotxe, el qual s'ha pogut veure quan la flassada que el cobria ha estat retirada enmig de la foscor que envoltava la sala.
El que més salta a la vista del nou F138 és la part davantera. A diferència de l'any passat, el cotxe no presenta el morro escalonat, de manera que els de Maranello han apostat per un disseny més suau i lineal que la temporada passada. És cert, també, que des que el cotxe es presenta fins que arriba a Melbourne, són molts els canvis que es realitzen, de manera que no tindrem un monoplaça totalment acabat fins a la setmana prèvia del GP d'Austràlia. No és sorprenent, la zona del difusor apareixia tapada, cosa que ajuda a que els rivals no puguin analitzar aquesta part.
Pel que fa al disseny de colors i logotips, es pot observar que el vermell segueix estant visible en la major part del monoplaça, com sempre, però el color negre ha guanyat una mica més de prioritat que el 2012, sobretot a la zona baixa del xassís. D'altra banda, s'observen també els logotips dels nous patrocinadors de l'equip Ferrari, com són Hublot i TNT encara que existeix una absència: la informàtica ACER. Una altra cosa que destaca en el cotxe és la zona dels pontons, que s'han afinat per aquesta temporada. Si analitzem la suspensió d'aquest nou F138, veurem que al cotxe s'ha mantingut el pull-rod tant en la part davantera com en la posterior.
Després desvetllar el monoplaça, Alonso i Massa han dedicat unes paraules a tots els presents i als seguidors, assegurant que lluitaran des del primer moment per estar en les primeres posicions amb els més competitius. Després dels pilots, ha pujat a l'estrada Luca di Montezemolo, el president de la Scuderia, que ha comentat, entre altres coses, que espera que aquest any Ferrari sigui igual o més competitiu que el 2003, on els de Maranello van aconseguir guanyar el títol de pilots i el de constructors
La presentació ha començat amb un vídeo en què s'ha pogut veure tot el treball que es realitza a la fàbrica de Maranello. Tot seguit, Stefano Domenicali, cap de l'equip, ha pujat a la palestra per donar la benvinguda a tots els presents. L'italià ha estat l'encarregat de donar pas a la presentació del cotxe, el qual s'ha pogut veure quan la flassada que el cobria ha estat retirada enmig de la foscor que envoltava la sala.
El que més salta a la vista del nou F138 és la part davantera. A diferència de l'any passat, el cotxe no presenta el morro escalonat, de manera que els de Maranello han apostat per un disseny més suau i lineal que la temporada passada. És cert, també, que des que el cotxe es presenta fins que arriba a Melbourne, són molts els canvis que es realitzen, de manera que no tindrem un monoplaça totalment acabat fins a la setmana prèvia del GP d'Austràlia. No és sorprenent, la zona del difusor apareixia tapada, cosa que ajuda a que els rivals no puguin analitzar aquesta part.
Pel que fa al disseny de colors i logotips, es pot observar que el vermell segueix estant visible en la major part del monoplaça, com sempre, però el color negre ha guanyat una mica més de prioritat que el 2012, sobretot a la zona baixa del xassís. D'altra banda, s'observen també els logotips dels nous patrocinadors de l'equip Ferrari, com són Hublot i TNT encara que existeix una absència: la informàtica ACER. Una altra cosa que destaca en el cotxe és la zona dels pontons, que s'han afinat per aquesta temporada. Si analitzem la suspensió d'aquest nou F138, veurem que al cotxe s'ha mantingut el pull-rod tant en la part davantera com en la posterior.
Després desvetllar el monoplaça, Alonso i Massa han dedicat unes paraules a tots els presents i als seguidors, assegurant que lluitaran des del primer moment per estar en les primeres posicions amb els més competitius. Després dels pilots, ha pujat a l'estrada Luca di Montezemolo, el president de la Scuderia, que ha comentat, entre altres coses, que espera que aquest any Ferrari sigui igual o més competitiu que el 2003, on els de Maranello van aconseguir guanyar el títol de pilots i el de constructors

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Idioma