
L'escuderia Mercedes a presentat aquest migdia la nova fletxa platajada que lluïran Lewis Hamilton i Nico Rosberg durant aquest 2013. El W04 no incorpora masses novetats, destacant un aleró amb molt menys desnivell que l'anterior i uns nous escapaments a l'estil caonda. Destacar el nou patrocini de BlackBerry que destaca bastant en el mono dels pilots i en la carroseria. Per acabar despres de que Rosberg rodes unes voltes amb el nou Mercedes, s'ha vist que no es pot diferenciar als dos pilots pel casc, ja que els dos el porten totalment groc. Una mica de lio per als espectadors.

L'escuderia Mercedes ha presentat oficialment el seu nou monoplaça, el W04, a la recta de meta del Circuit de Jerez, tal com estava previst des de fa setmanes. Tanmateix, hores abans de la posada de llarg de la fletxa platejada, Nico Rosberg ha sortit al traçat andalús per rodar amb el nou bòlid, del que minuts després l'equip ha publicat les primeres imatges. A més, també s'ha pogut veure el W04 en moviment a través d'un vídeo que Lewis Hamilton, amb l'aquiescència de l'escuderia alemanya, ha publicat en el seu perfil de Twitter.

La nova fletxa platejada no presenta un morro tan escalonat com el del seu antecessor, encara que es pot entreveure la implantació del 'Modesty panell' tolerat per la Federació Internacional d'Automobilisme (FIA) per evitar el 'salt' i el canvi en l'estètica que caracteritzar els monoplaces de 2012. A més, presenta fuites a l'estil Coanda. També en el dia d'avui, Mercedes ha anunciat que compta amb Blackberry com a nou patrocinador, logotip que és present en el xassís del W04 i en la part davantera del mico dels pilots.

En la seva primera aparició pública amb el 'vestit de treball', Hamilton no ha amagat la seva emoció per la nova aventura al costat de les fletxes platejades, per pilotar el W04 i per comptar amb Rosberg, bon amic del britànic, com a company d'equip. "El monoplaça és bonic. Estic entusiasmat per pujar al monoplaça i veure com va", afirmava el campió de 2008 minuts després de la presentació.
Dissabte, dos dies abans de la presentació, la marca de l'estrella va sorprendre a tothom en anunciar que la seva nova màquina veuria la llum aquesta mateixa tarda. Els de Brackley voler involucrar a la seva massa social, motiu pel qual van animar als seus seguidors a la xarxa social Twitter a afegir l'etiqueta # F1W04Reveal als seus missatges. Com més missatges publicaran, més s'obririen les portes del garatge virtual que acollia al monoplaça de Lewis Hamilton i Nico Rosberg. No obstant això, el col · lapse a la pàgina web de l'equip va impedir que el W04 sorprengués, de bon grat, a la comunitat de la Fórmula 1. Malgrat el constant treball per restablir el servidor, Mercedes no va poder fer front al contratemps sorgit.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada